Victoria’s Secret, brandul denumit și paradisul femeilor, este marca de lenjerie intimă ce a cucerit iremediabil lumea doamnelor și domnișoarelor. Cu produse de înaltă calitate, a căror scop este să ofere confortul necesar în momentul unei achiziții, brandul reușește să fie opțiunea numărul 1 pentru astfel de necesități.
De data aceasta, locația norocoasă care se bucură de prezența renumitului brand este AFI Cotroceni. Un nou proiect la care Matius și-a pus amprenta alături de Alshaya și furnizorii din Prioretail: ID SOL Projects, RomAudioVideo, Color Smart pentru a crea spațiul iubit de femeile din întreaga lume.
A fost un proiect finalizat în 4 luni, menit să ofere experiențe unice fiecărei femei care îi trece pragul. De la lenjerie intimă, până la produse de beauty, accesorii și chiar articole de îmbrăcăminte pentru seară, Victoria’s Secret a avut parte de o evoluție impresionantă.
În comparație cu magazinul din Băneasa, în proiectarea Victoria’s Secret din AFI Cotroceni s-au avut în vedere 2 aspecte importante:
1. S-a simplificat mult complexitatea detaliilor pentru a reduce amprenta de carbon.
2. S-au introdus manechinele femeii contemporane, care se acceptă mai mult pe sine decât o făcea înainte, la presiunea media vis-a-vis de femeia perfectă.
Mai multe detalii legate de proiectul Victoria’s Secret AFI Cotroceni poți găsi aici.
Victoria’s Secret este conceptul ce a luat naștere la inițiativa lui Roy Raymond, un afacerist american. Ideea a pornit de la disconfortul pe care procesul de achiziție al unei lenjerii intime pentru soția sa i-l crea, acesta fiind nevoit să caute în magazine universale. Hotărât să aducă o schimbare, în 1977 a deschis un magazin excusiv pentru lenjerie intimă.