Workshop Franchwise: despre francizarea propriului business

francizarea propriului business

Workshop Franchwise: despre francizarea propriului business

Facebook
LinkedIn
Twitter
Email

Pe 11 octombrie, am avut ocazia de a participa la workshopul organizat de partenerul nostru Franchwise, dedicat retailerilor care își doresc sau privesc francizarea propriului business ca pe oportunitate.

A fost un eveniment online, la care au participat aproximativ 60 de participanți, printre care arhitecți, avocați, retaileri, dar și specialiști în real estate. O prezență a jucătorilor din retail din sfere destul de diverse de altfel. S-a remarcat un schimb de „know how” destul de consistent venit din partea speakerilor către participanții workshopului. Însă și întrebările acestora s-au menținut pe flow-ul discuțiilor.   

Ne bucurăm să avem pe platformă specialiști în retail, pe francize, precum Franchwise. Ne bucurăm că franciza constituie în mediul de afaceri românesc o formulă din ce în ce mai amplă, care aduce beneficii atât francizatului cât și francizorului.

Subiecte abordate pentru francizarea propriului business

Subiectele abordate au fost diverse, interactive, în funcție de propriile interese. Pentru noi, cei din bula arhitecturii de retail, cele mai interesante subiecte au fost legate de manualul de franciză, manualele de operațiuni, politicile de preț, condițiile de break out dintr-un contract de franciză. Și nu cel din urmă, manualul de amenajare al unui spațiu comercial, un subiect dezvoltat de Matius Ichim, invitatul special al evenimentului.

francizarea propriului business

Printre discuții, s-a pus accentul și pe retailerii care au un vis și se implică, în sensul că pot primi suport de la arhitecți, proiectanți pentru ca proiectul lor să prindă aripi.

Iar ultimul aspect, dar nu cel din urmă, a fost legat de faptul că în manualul de amenajare pentru francize, rolul arhitectului este foarte important din două aspecte:

1. Înainte de semnarea contractului, de închiriere, este obligatoriu ca aceștia să fie consultați legat de cum arată spațiul și dacă el se poate opera în condiții optime.

2. Retailerii să aloce o atenție din ce în ce mai mare pentru confortul angajaților în ceea ce privește retenția acestora la locul de muncă.   

„Evenimentul a fost de un real succes. Cu siguranță această discuție va rezulta a fi de real ajutor pentru mulți dintre participanți să ia decizia corectă atunci când vor ajunge în punctul de a-și scala business-ul.”, a declarat Matius Ichim, fondatorul platformei Prioretail.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Găsește furnizorul de care ai nevoie.
Baza noastră de date cuprinde toate serviciile de care ai nevoie dacă activezi în RETAIL. Toți furnizorii noștri sunt verificați.

Urmărește-ne!

Abonează-te.

Intră în comunitatea noastră.