SAP CX & HXM Summit – cum să ai angajați și clienți fericiți

SAP CX & HXM Summit – cum să ai angajați și clienți fericiți

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

În perioada 11 – 12 mai 2021, vor avea loc două conferințe virtuale, pe care SAP România le organizează la nivel de Europa Centrală și de Est. Acestea au ca scop familiarizarea retailerilor cu noi metode și practici, care să conducă spre satisfacerea angajaților și clienților.

În zilele noastre, afacerile sunt din ce în ce mai digitalizate, iar e-commerce a devenit nucleul oricărui brand. Astfel, timpul petrecut într-un magazin, fie el și online, nu se mai rezumă doar la achiziția propriu-zisă, ci la întreaga experiență. Așa cum este și firesc, experiențele pozitive trăite de clienți sunt cele care fac diferența între branduri și contribuie semnificativ la succesul unei companii.

Conferințele virtuale urmăresc două direcții diferite, dar care depind una de cealaltă:

  • 11 mai – SAP Customer Experience Summit – reunește experți de top din industrie, analiști de piață, practicieni și vizionari, care îți vor prezenta tendințele actuale ale pieței și îți vor explica cum să-ți înțelegi mai bine clienții, să interacționezi cu ei și să le oferi experiențe personalizate. Mai mult, vei asculta exemple reale de succes, împărtășite de numeroși profesioniști chiar din Europa Centrală și de Est.

prioretail.ro-20210506-sap-cx-hxm-summit-cum-sa-ai-angajati-si-clienti-fericiti-01

  • 12 mai – SAP Human Experience Summit – ghidul tău pentru o transformare digitală de succes a proceselor de HR. În cadrul acestei conferințe, vei afla mai multe tendințe actuale și viitoare, dar și despre provocările și soluțiile din domeniul resurselor umane. Evenimentul reunește experți de top care vor împărtăși cele mai bune practici în HR din regiunea Europa Centrală și de Est. Vei afla care sunt soluțiile ce pot ajuta angajații să-și sporească productivitatea, încrederea și angajamentul în timpul unei crize pandemice sau care sunt cele mai bune modalități de a-ți adapta business-ul la viitorul digital, axat pe un management al forței de muncă ce are la bază valori, experiențe pozitive pentru angajați și procese inteligente de HR.

Pe lângă aceste două subiecte puse în discuție, în cadrul acestor evenimente se vor susține și prezentări despre viitorul dezvoltării de talente, employer branding vs. candidate experience, employee wellbeing în era muncii remote sau performance management, susținute de experți de top la nivel regional și global.

Participarea este gratuită. Dacă vrei să fii la curent cu noutățile din domeniu și să înveți de la profesioniști, trebuie doar să te înscrii la fiecare dintre cele două evenimente:  SAP Customer Experience Summit; SAP Human Experience Summit.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Găsește furnizorul de care ai nevoie.
Baza noastră de date cuprinde toate serviciile de care ai nevoie dacă activezi în RETAIL. Toți furnizorii noștri sunt verificați.

Urmărește-ne!

Abonează-te.

Intră în comunitatea noastră.