Filosofia brandului Paradis este de a impresiona și răsfăța clienții cu piese exclusiviste, ce se evidențiază prin calitate superioară, într-un spațiu comercial modern și finisat la superlativ.
Inovația, tehnologia de ultimă oră dar și manopera iscusită nu se reflecă doar în tehnica bijutierilor care oferă produse de cea mai înaltă calitate clienților, ci și în spațiile rezultate în urma implicării arhitecților și a constructorilor.
Pentru noul spațiu Paradis, amenajat în ParkLake Shopping Center București, își au meritele pentru tot ceea ce ține de concept, proiectare și amenajare, #TatianaMarronDesign, Matius Studio, partenerul Prioretail, Terano Construct, și co-autoarea #AnaMariaFlorescu.
Mai multe detalii despre proiectul Paradis ParkLake Shopping Center București poți vedea în portofoliul Matius.
Povestea PARADIS a început cu un adevărat act de curaj și viziune, în perioada de tranziție a Republicii Moldova: primul magazin de bijuterii fiind deschis în centrul Chișinăului, în anul 1992. În 2010 a urmat cel de-al doilea magazin, moment în care colecția de inele de logodnă PARADIS număra deja peste 200 de modele, de la renumiți producători din Rusia și Germania.