VBS

Client research & consulting

Contribuim la îmbunătățirea serviciilor din România și la loializarea clienților dvs. oferindu-vă consultanță și training personalizat, implementând proceduri de Customer Care la standarde internaționale, alături de un diagnostic obiectiv efectuat prin cercetări clasice de marketing, Mystery Shopping sau Vocea Clienților.

Inovăm continuu, găsim cele mai performante metode de cercetare, avem o viziune de ansamblu a business-ului și pieței, vedem lucrurile prin „ochii clientului”.

Ne implicăm cu pasiune pentru a atinge împreună excelența!

Servicii

Consultă portofoliul nostru de servicii.

Training „Customer Care”
Este esenţial ca fiecare companie să investească în perfecţionarea continuă a angajaţilor săi, pentru a oferi de fiecare dată un serviciu excepţional clienţilor.

Cercetări de marketing
Percepţia clienţilor poate să nu fie întodeauna reală, însă este realitatea pe piaţă, iar singura cale spre succes o reprezintă implementarea unui program eficient de colectare, gestionare a feedback-ului şi de adaptarea continuă a strategiei la nevoile şi dorinţele celor mai importanţi oameni din business-ul dumneavoastră: “CLIENŢII”.

Mystery Shopping
Termenul de Mystery Shopping reprezintă o cercetare calitativă de marketing care presupune evaluarea obiectivă de către un client sub acoperire a serviciilor oferite de către firma analizată printr-un chestionar completat ulterior sau o descriere narativă, care este în concordanţă cu cerinţele impuse de client şi standardele excelenţei în “customer service”.

Ghidul „Mystery Shopper”
Cartea “Mystery Shopper” se adreseză agenţilor economici care conştientizează importanţa oferirii unui serviciu excepţional clienţilor pentru sporirea profitabilităţii lor pe piaţă, dar și acelor persoane care doresc să înveţe cât mai mult din tainele Mystery Shopping-ului şi să profeseze în acest domeniu.

Proceduri & Consultanță
Mențineți același standard de calitate a serviciilor prin implementarea de proceduri personalizate. Construiți proceduri personalizate de “customer care” pentru a vă asigura că oferiți mereu clienților un serviciu excepțional!

Vocea Clienților
Program de măsurare în timp real a percepţiei Clienţilor dvs. 365 zile / an (soft inclus).

Contact

Ai un proiect în care ne putem implica?

Scrie-ne și te contactăm în cel mai scurt timp. Toate mesajele transmise prin platforma prioretail.ro ajung la noi.

Clienti, Confort, Customer care, Evaluari, Feed back, Fidelizare, Focus grup, Gestionarea clientilor dificili, Instruire, Loializare clienti, Misiune sub acoperire, Monitorizare, Mystery shopping, Nemultumiti, Pacient, Pacienti sceptici, Perceptie client, Proceduri, Reclamatii, Satisfactie, Training angajati, Vanzari, Vocea clientilor

    Anunțuri

    Urmărește anunțurile și oferă servicii prin platforma noastră.

    Tapi Tea Afi Cotroceni

    Tapi Tea este brandul ce oferă clienților băutura cunoscută ca și Bubble Tea. Un brand inspirat din lumea ceaiurilor Taiwaneze, prezent de numai un an

    Citește tot »

    Caută

    Termenul căutat nu afișează rezultat?
    Trimite-ne un mesaj la contact@prioretail.ro și găsim soluții.

    Găsește furnizorul de care ai nevoie.
    Baza noastră de date cuprinde toate serviciile de care ai nevoie dacă activezi în RETAIL. Toți furnizorii noștri sunt verificați.

    Urmărește-ne!

    Abonează-te.

    Intră în comunitatea noastră.