Una dintre tendinţele arhitecturii de retail este digitalizarea, care cunoaşte o accelerare şi care, mai devreme sau mai târziu, va reuşi să netezească îmbinarea celor două canale de vânzare, cel online şi cel offline, este de părere Matius Ichim, proprietarul Matius Studio şi fondatorul platformei online dedicată jucătorilor din retail www.prioretail.ro. Acesta ne-a transmis, într-un interviu: „În proiectele de fashion am început să prevedem deja locuri pentru cabine inteligente şi sunt foarte multe proiecte care presupun digitalizarea şi pixelizarea spaţiului de raft”.
(Interviu cu Matius Ichim, proprietarul Matius Studio)
Reporter: De când activaţi pe piaţa arhitecturii de retail?
Matius Ichim: De primele proiecţele de arhitectură în zona retailului mă ocupam printre sesiuni de examene şi proiecte pentru facultate, încă din anul 4, adică acum 23 de ani, când în Iaşi se lucra la inaugurarea Iulius Mall, al doilea mall din România şi primul din provincie. Urmărind îndeaproape construcţia acestui mall am avut inspiraţia de a-mi păstra interesul către nişa arhitecturii comerciale şi pot spune că, astăzi, matius.ro a devenit un reper pentru industrie, ba mai mult, chiar şi-a consolidat această poziţie de lider şi de voce în arhitectura de retail prin înfiinţarea platformei www.prioritail.ro, o resursă de încredere pentru retaileri.
În 2020 am inaugurat platforma www.prioretail.ro cu scopul de a uşura căutările de diverşi specialişti din spectrul celor care activează cu prioritate în retail; ne referim aici la furnizori de corpuri de iluminat, finisaje de pereţi şi de pardoseli, la furnizori de parfumuri ambientale, sisteme antifurt, audio-video. www.prioretail.ro crează o legătură între lumea operatorilor în retail şi cea a furnizorilor de materiale, servicii, specializaţi în retail.
Citește continuarea aici.
Autor: Emilia Olescu
Sursa: bursa.ro