De la offline la online și viceversa. Noi experiențe digitale în retail

De la offline la online și viceversa. Noi experiențe digitale în retail

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Într-o industrie precum cea a retailului, lucrurile evoluează destul de repede si constant. Dar există și situații în care schimbările se produc pe nepusă masă, iar retailerii sunt nevoiți să se adapteze și să găsească soluții imediate.

Cel mai bun exemplu este COVID-19 și felul în care noi ne-am raportat la acest virus. Pe de-o parte, ne-am confruntat cu incertitudine și teamă, dar pe de altă parte am învățat să conviețuim cu el.

Și cine poate vorbi mai bine despre toate acestea decât Matius Ichim, fondatorul Matius Studio și Prioretail? Cu o experiență de peste 20 de ani în domeniu și o viziune a pionieratului altoit pe structura sa interioară creativă, studioul lui Matius numără cel puțin 15% din proiectele fiecărui mall sau galerie comercială din România. Pe data de 23 octombrie, acesta este invitat în cadrul evenimentului DEVO – Forumul Internațional al Marilor Dezvoltatoriorganizat de Boro Communication.

Pornind de la contextul actual generat de pandemie, retailerii și-au îndreptat atenția spre digital, spre tehnologie. S-au născut, astfel, proiecte inedite, menite să ajute industria în „lupta economică”. Dintre acestea, Matius va prezenta trei proiecte, alese special datorită direcțiilor pe care le trasează.

Până la data evenimentului (pe care îl poți urmări LIVE aici), îți stârnim curiozitatea cu o scurtă descriere a fiecărui proiect în parte.

Prioretail, cea mai mare bază de date de furnizori din România

În calitate de speaker, Matius Ichim va vorbi în cadrul acestei conferințe despre trenduri și schimbările din ultima vreme apărute în retail.

Cu această ocazie, vei putea afla pe larg povestea unei idei apărută cu mulți ani în urmă, care – coincidență sau nu – s-a concretizat tocmai în această perioadă incertă. Este vorba despre platforma Prioretail, care își propune să devină cea mai mare bază de date cu furnizori specializați in retail, din România.

Chiar dacă ecosistemul funcționează de puțin timp, rezultatele n-au întârziat să apară. Tot mai mulți retaileri găsesc pe website-ul nostru ceea ce aveau nevoie, fie că ne referim la servicii, la oameni profesioniști sau la echipamente și bunuri.

Prioretail continuă să crească și să acopere tot mai multe domenii de activitate, punând la dispoziție retailerilor soluții calitative și verificate constant.

Styland, primul magazin phygital din România

A doua temă pusă în discuție, pe care Matius o va prezenta publicului în cadrul conferinței, este lansarea primului magazin phygital. Styland, căci despre el este vorba, poate fi vizitat în AFI Cotroceni. Ce înseamnă phygital vei afla pe 23 octombrie. Stai aproape!

Aș vrea să adăugăm la categoria asta și YUGA, vă rog https://yuga.ro/. 

F64, ultima inovație în domeniu

Tot în zona de social store Matius va avea ca personaj principal compania F64, un proiect realizat de studioul sau in 2011.

Magazinul pasionaților de fotografie nu doar ca a supravietuit, dar s-a adaptat mereu provocarilor din segmentul foto-video. Anul acesta a făcut un pas uriaș în această industrie și-a început să implementeze un sistem de asistență, de consultanță live.În premieră în România, fiecare client care apelează numărul de WhatsApp al magazinului, ia legătura cu consultantul departamentului la care apelează și i se arată în timp real ce trebuie să facă în anumite situații.

Nu știi să faci focus? Nu reușești să cureți filtrul? Nu găsești meniul de care ai nevoie? F64 îți face o demonstrație live, ba chiar poți opta și pentru un tur virtual.

Despre toate acestea, dar și despre alte subiecte ce pot apărea, îți va povesti Matius Ichim în cadrul conferinței DEVO – Forumul Internațional al Marilor Dezvoltatori, organizată de Boro Communication, pe 23 octombrie.DEVO este un eveniment internațional dedicat marilor dezvoltatori, cu 5 arii tematice: office, retail, industrial-logistic, proiecte mixte și publice, care promovează dezvoltările internaționale reprezentative, proiecte care construiesc comunități și dezvoltă orașe. DEVO urmărește evoluția marilor proiecte de construcții în 3 etape semnificative: viziune, investiție, dezvoltare.       


Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Găsește furnizorul de care ai nevoie.
Baza noastră de date cuprinde toate serviciile de care ai nevoie dacă activezi în RETAIL. Toți furnizorii noștri sunt verificați.

Urmărește-ne!

Abonează-te.

Intră în comunitatea noastră.