O veche pasiune pentru desen şi vecinătatea campusului Facultăţii de Arhitectură din Iaşi, în curtea căruia cutreiera în copilărie, şi unde i-a văzut pe studenţi proiectându-şi schiţele, l-au determinat pe Matius Ichim să renunţe la visul de a deveni cadru militar şi să aleagă, în schimb, meseria de arhitect, specializându-se pe zona de retail. Între timp, a strâns în portofoliu nume binecunoscute ca Victoria’s Secret, Mango, Farmaciile Dona, Noriel şi Jolidon.
Cum împleteşte acum arhitectura cu antreprenoriatul?
„Am absolvit Facultatea de Construcţii şi Arhitectură din Iaşi, secţia arhitectură G.M. Cantacuzino. Întotdeauna am zis despre mine că am plecat din facultate cu un paşaport de antreprenor în alb. De ce? Fiindcă în primii ani de facultate şi în primii ani de stagiu am deschis un PFA iniţial, apoi o firmă. De atunci activez eu în domeniul arhitecturii comerciale, iar acestui lucru i s-a adăugat, din 2020, şi faptul că am devenit fondatorul platformei www.prioretail.ro, primul ecosistem de servicii de retail din România”, îşi descrie Matius Ichim, într-o frază, evoluţia în industrie.
Sursa: www.zf.ro
Autor: Andra Stroe
Vezi mai multe aici.